גל דרורי, דיקור סיני וצמחי מרפא באריאל

רפואה סינית והריון

השאירי פרטים ואחזור אלייך

אודות גל דרורי

גל דרורי (dip.ac), מטפל מוסמך ברפואה סינית, מרצה במכללת רידמן ומנהל של מרכז טיפולים אריאל

התמחות בבית החולים האוניברסיטאי Zhejiang בעיר Hangzhou.

בטיפול הראשון מתבצעת אבחנה מקיפה הכוללת: תשאול, בדיקת דופק ולשון ובהתאם לאבחנה מותאם הטיפול המתאים הבטוח והיעיל ביותר

Close up of a cute pregnant belly
בחילות הריון בצקות כאב גב סימפיזיוליזיס זירוז לידה

הרבה נשים נעזרות בהצלחה בדיקור סיני כדי לעזור לגוף להיכנס להריון. אבל האם הטיפול מתאים ובטוח גם בזמן ההריון עצמו? מתי כדאי להיעזר בדיקור?

האם דיקור סיני הוא טיפול בטוח בהריון?

כן, ואפילו יותר מכך, בעזרת דיקור סיני ניתן אפילו לטפל בהפלות חוזרות. במידה וניגשים לדיקור סיני במהלך הריון חשוב שלמטפל יהיה ניסיון בתחום, מכיוון שיש נקודות שיכולות מאוד לעזור ויש גם כאלה שצריך להימנע מהם. גם אם מגיעים לטיפול לא לצורך בעיה שקשורה להריון תמיד חשוב ליידע את המטפל אם את בהריון או אם את חושבת שיש סיכוי לכך.

באיזה מצבים דיקור סיני יכול לסייע במהלך הריון?

דיקור סיני יכול לעזור ולהקל על מגוון מצבים כמו בחילות הריון, כאבי גב, בצקות, עייפות, עצירות, סימפיזיוליזיס, הפלות חוזרות, לחץ נפשי, דיכאון ותופעות נוספות.

בשלב מתקדם יותר של הריון הטיפול יכול לעזור להכנה ללידה, היפוך עובר, זירוז לידה והקלה על צירים.

ניתן גם להגיע לקליניקה עם הבן זוג לקבלת הדרכה – איך בן הזוג יכול לעזור לך לעבור את הלידה בצורה טובה ונעימה יותר, נקודות לחיצה שיכולים לסייע להפחתת כאבים ולזירוז ותמיכה בתהליך הלידה.

אחרי הלידה

ניתן גם להמשיך לקבל טיפול לאחר הלידה. בד"כ מומלץ המשך טיפול בצמחי מרפא לחיזוק האישה לאחר הלידה והתאמת צמחים לעידוד התכווצות ברחם, הפסקת דימום, הגברת חלב אם (במידת הצורך) והפחתת כאבים.

ניתן גם כמובן להגיע לקליניקה להמשך טיפול בדיקור ובעיקר במוקסה לטיפול בטחורים עייפות דיכאון ותופעות נוספות

מטופלים מספרים

טיפולים רלוונטים:

בחילות הריון

דיקור סיני וצמחים יכולים לעזור גם לך. דיקור סיני לבחילות הריון, הקאות בהריון, צרבות הריון בעיות מערכת עיכול בהריון

בצקות בהריון

רפואה סינית לבצקות בהריון - דיקור סיני לטיפול בבצקות. צמחי מרפא סינים לבצקות הריון

כאב גב בהריון

רפואה סינית לכאב בהריון - דיקור סיני לטיפול בכאב גב תחתון. דיקור לכאב גב עליון

סימפיזיוליזיס

רפואה סינית לכאב בהריון - דיקור סיני לטיפול בכאב גב תחתון. דיקור לכאב גב עליון דיקור לסימפיזיוליזיס

זירוז לידה