גל דרורי, דיקור סיני וצמחי מרפא באריאל

תלחצי כאן לכל האפשרויות שדרכן אני יכול לעזור
כיתבו לגל

אודות גל דרורי

גל דרורי (dip.ac), מטפל מוסמך ברפואה סינית, מרצה במכללת רידמן ומנהל של מרכז טיפולים אריאל

התמחות בבית החולים האוניברסיטאי Zhejiang בעיר Hangzhou.

בטיפול הראשון מתבצעת אבחנה מקיפה הכוללת: תשאול, בדיקת דופק ולשון ואבחנת גוף, ובהתאם לאבחנה מותאם הטיפול המתאים והיעיל ביותר

pirion
פוריות הסדרת מחזור כאב מחזור שחלות פוליציסטיות הפלות חוזרות

רפואה סינית לנשים

אישה בכל גיל יכולה להנות מיתרונות הרפואה הסינית לשיפור הבריאות ולטיפול במגוון רחב של בעיות נשיות.

דיקור סיני וצמחי מרפא יכולים לתרום רבות לשיפור הפריון והגברת ההצלחה בטיפולי פוריות, הסדרת מחזור, כאבי מחזור, שחלות פוליציסטיות ועוד.

המציאות שאנו חיים בה רוויה במתחים, סטרס, מזון מתועש, זיהום אוויר ועוד. כל אלה הינם חלק מסיבות רבות שיכולים לגרום לבעיות הורמנליות אצל נשים ולמחזור לא סדיר או במקרים מסוימים אפילו לא קיים. בטיפול ברפואה סינית  ניתן לעזור לגוף לחזור לאיזון ולהרגיש טוב יותר!

מטופלות מספרות

טיפולים רלוונטים:

פריון נשים

דיקור סיני וצמחי מרפא יכולים לתרום רבות לשיפור הפריון והגברת ההצלחה בטיפולי פוריות וגם באופן טבעי. בסדרת טיפולים קצרה אפשר לעזור גם לך!

כאבי מחזור

לפי הכתבים הסינים כאשר איברי הגוף ומערכות הגוף עובדות בהרמוניה, לא אמור להיות כאב בזמן הוסת. בטח שלא כאבי תופת...

הסדרת מחזור

המציאות שאנו חיים בה רוויה במתחים, סטרס, מזון מתועש ועוד. כל אלה הינם חלק מסיבות רבות שיכולים לגרום לבעיות הורמנליות ולמחזור לא סדיר