חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיפור מקרה – הפלות חוזרות

סיפור מקרה מהקליניקה

בכתבה זו אציג את סיפורה של טליה, אם ל-2 שהגיעה לקליניקה לאחר הפלה שקטה בשבוע 14. בעבר היו עוד 2 הפלות: אחת בהתחלה ואחת בשבוע 18. בעקבות ההפלות כל הריון וגם הכניסה אליו מלווה בהרבה חששות.

טליה (שם בדוי) בת 36 נשואה ואם ל2. הגיעה לקליניקה לטיפול בבעיה של הפלות חוזרות.  מאז שהחליטו להגדיל את המשפחה כבר עברה שנה, בבדיקות שעשתה הכול נמצא תקין אך עדיין הגוף לא מחזיק את ההריון, וכל הפלה כזאת כרוכה בהרגשת אובדן וכאב נפשי עצום.

בטיפולים הראשונים התחלנו לעבוד על מספר רבדים – חיזוק הגוף ויכולת ההחזקה שלו, ויסות זרימת דם לרחם, שיפור הפוריות והרגעת הנפש.

בטיפול הראשון בחרתי לעבוד עם מרידיאן אקסטרה שנקרא צ'ונג – " המרידיאן החודר", זהו מרידיאן מאוד מורכב ובעל פונקציות רבות: הוא מאזן עודף וחסר, צ'י ודם, אפשר לדמות אותו בצורה ציורית כמרידיאן שמאזן בין השמיים לאדמה. הצ'ונג משפיע על איברים ומערכות רבות בגוף, הוא מכונה גם "ים הדם", ועל פי הרפואה הסינית יש לו השפעה גדולה על הדם של הרחם, הכבד והלב. הוא מזין את דם הלב וכך גם מחזק את האיזון הנפשי.

ל "צ'ונג" יש גם קשר חזק לקיבה, (שהדופק אצל טלי בעמדה שמשקפת את אנרגיה זו הייתה חלשה במיוחד) ולפיזור סירקולציית צ'י בכל הגוף.

בטיפול השני בחרתי לעבוד עם מרידיאן שמכונה "מרידיאן ההתעברות", תפקידו לשאת את אנרגיית החיים, ויש לו תפקיד חשוב במערכת הרבייה, והוא מתחבר ישירות עם הרחם, ומסייע לתהליך ההתעברות.

בטיפול השלישי עבדנו עם המרידיאן השולט שאחראי לאנרגיית היאנג בגוף – מסייע להרמה למעלה ולהחזקה. בנוסף לדיקור החלה לקחת פורמולת צמחי מרפא סיניים שהרכבתי לה בהתאמה אישית –  הפורמולה שרשמתי התבססה על פורמולה סינית עתיקה הנקראת "פורמולה לשמירה על העובר" לפורמולה הוספתי מספר צמחים לשיפור הפוריות וחיזוק הגוף בהתאם לאבחנה.

בטיפול הרביעי בחרנו נק' על פי אבחנת דופק ולשון, ובטיפול החמישי דיווחה שעשתה בדיקה והיא בהריון (:

זה תחושה טובה וכיף שדברים זורמים בצורה חלקה. וזה מחזק ונותן גם תקוה להמשך. גם לי וגם למטופלת.
חשוב לציין שלהיקלט להריון, לא היה "העניין" במקרה הזה, והריון שנקלט מלווה בהמון חששות ודאגות. שגם אני לא יכול באמת להבין. רק מי שעברה לידה שקטה (גם בשבוע מתקדם שלא לפי הגדרות "החוק") , ומי שעברה מספר הפלות חוזרות יודעת באמת על הרגשות שמלווים בכך. כל אחת מהמקום שלה.

עם הפורמולה של צמחי המרפא היא המשיכה עד בדיקת הדופק ועד לשקיפות עשינו טיפול פעם בשבוע, בשקיפות דיווחו שיש בת שזה בדיוק מה שרצתה אחרי 2 בנים. אחריי השקיפות הורדנו את תדירות הטיפול לפעם בשבועיים.

במהלך הטיפולים המשכנו לעבוד על שמירה על העובר וחיזוק הגוף וגם בסימנים ותופעות שעלו במהלך ההריון – בחילות בתחילת ההריון, הפחתת דאגות לקראת השקיפות, כאבים שהתעוררו במהלך ההריון וניסיון לטפל באף הסתום שליווה את ההריון, וגם בסוף ההריון עשינו טיפולים לזירוז לידה. 10 חודשים אחריי שהתחילה את הטיפול אצלי, טלי ילדה והיום היא אמא לילדה מהממת וחמודה. בפייסבוק מדי פעם קופצות להן תמונות שהיא מעלה ובאמת כיף גדול לראות תמונות שלה חובקת את כל ילדיה (: ואת המשפחה המאושרת.

אני באמת שמח שהייתי חלק מהתהליך ועל הזכות שיכולתי לעזור.

 

דילוג לתוכן